Content is overal te vinden online. Het zijn de teksten, afbeeldingen, video’s en alle andere inhoud van bijvoorbeeld je website. Vanzelfsprekend is het dus ontzettend belangrijk dat jij jouw ideale doelgroep weet te raken met jouw content.
Hoe houd je een bezoeker geïnteresseerd en vooral, hoe overtuig je de bezoeker vervolgens om bijvoorbeeld een product bij je te kopen?
In een notendop zorgen sterke overtuigende teksten (ofwel SEO copywriting) en rijke content er dus voor dat bezoekers ook daadwerkelijk klanten worden. Daarnaast hebben SEO geoptimaliseerde teksten en content ook een zeer positieve invloed op de organische vindbaarheid in Google! Ofwel, middels betere content scoor jij direct beter op het gebied van SEO en kom je dus hoger in de zoekresultaten van Google.
Voordat een bezoeker ook daadwerkelijk een klant wordt of overgaat tot kopen, doorloopt hij meestal eerst een aantal stappen. De zogenoemde ‘klantreis’. Het is de reeks van contactmomenten met jouw bedrijf voordat de bezoeker daadwerkelijk tot aankoop overgaat.
Bij al deze momenten is het van belang dat je de potentiële klant steeds verder overtuigd om daadwerkelijk klant te worden. Dit doe je middels ijzersterke teksten en content die specifiek op jouw ideale doelgroep is gericht.
Hoe beter jouw content aansluit bij de behoeften van de doelgroep, hoe meer bezoekers ook daadwerkelijk klanten zullen worden!
Schrijven doe ik graag en ik heb ruim 5 jaar ervaring met het schrijven van pakkende, SEO proof teksten die overtuigen en zorgen voor meer bezoekers en omzet. Samen kijken we naar de vorm, spreektaal en persoonlijke noot die bij jou past. Pakkende en heldere teksten waardoor jij meer tijd overhoudt voor waar jij goed in bent.
Naast copywriting help ik ook graag bij het maken van passende beeldcontent middels fotografie voor bijvoorbeeld Social Media posts, blogs en websites.
In het volgende schema zie je de stappen die er gezet gaan worden om jou vooruit te helpen. Een helder werkplan zodat je weet wat je kunt verwachten tijdens het proces.
Kennismaking & jouw verhaal. Wat is de kernboodschap van jouw bedrijf?
Doelgroepen analyse; wie is jouw ideale klant en hoe gaan we die overtuigen?
Zoekwoorden onderzoek & website analyse; welke woorden gebruikt jouw doelgroep en hoe gedragen ze zich op de website?
Copywriting en content strategie + advies; welke content gaan we verbeteren en wat is het aanvullend advies?
Uitvoering werkzaamheden.
Rapportages vanuit Analytics om de verbeteringen inzichtelijk te maken.
Fresh Finds © 2023 - Alle rechten voorbehouden